אירידולוגיה לאבחון זאבת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אירידולוגיה לאבחון זאבתישנן שיטות שונות לאבחון זאבת, בין היתר תוך התייחסות לסימפטומים הראשוניים, המרמזים על הימצאותה של המחלה. אחת משיטות האבחון, המוצעות כיום על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך, ונחשבת לשיטה קצת אחרת, פחות מסורתית, היא באמצעות האירידולוגיה.

אירידולוגיה לאבחון זאבת היא פתרון למי שמחפש שיטת אבחון שאיננה פולשנית, שיטה יסודית, המציעה מענה מקיף תוך התייחסות לעיניים בלבד. על פי האירידולוגיה, ניתן ללמוד לא מעט על מצבו הבריאותי הגופני, הנפשי וגם הגנטי של המטופל תוך בחינת עיניו בלבד, שכן מערכות הגוף השונות שלו משתקפות בעיניים, וכך גם תפקודו הכללי, נטייתו למחלות דלקתיות, מחלות אוטואימוניות שונות, לרבות זאבת.

כמה מילים על אירידולוגיה

מדובר בשיטת אבחון חדשנית, העוזרת לאתר את מקור הבעיה הרפואית, שממנה סובל המטופל. האירידולוגיה עוזרת לאתר מגוון של מחלות, תוך ניתוח גלגל העין. האבחון נעשה תוך הכנת מפת איריס העין וקשתית העין, בעזרתן ניתן ללמוד על פעילות האיברים בגוף, על הבלוטות והרקמות ובמקביל לחזות את מצבו הפתולוגי, הפיזי והנפשי של האדם.

בעזרת האירידולוגיה ניתן לפענח בצורה מדויקת את המקור למחלה ולמנוע את התפשטותה או התגברותה. בעזרתה ניתן לבחון שיטות טיפול שונות המוצעות על ידי הרפואה המערבית ולהתמקד במחלה כולה ולא רק בסימפטומים הנלווים לה.

כיצד מאבחנים זאבת

הזאבת היא מחלה אוטואימונית, כלומר, מחלקה שבה הגוף תוקף את עצמו. הסיבה למחלה איננה ידועה והיא באה לידי ביטוי בדלקות, המופיעות באברי הגוף השונים, כמו מפרקים, כליות, עור, ראות, כלי דם וגם מוח. זוהי מחלה רב גונית ורב מערכתית ועוצמתה וגם אופייה משתנים מחולה לחולה.

היא שכיחה יותר בקרב נשים, ביחס של 1:9 ויכולה לבוא לידי ביטוי בחולשה, בעייפות, חום ממושך, רגישות לקור, נשירת שיער ועוד. דוגמא למספר סימנים נפוצים, המעידים על המחלה והם גם הקריטריונים להגדרתה: תפרחת אדומה, המופיעה על גשר האף ועל הלחיים ("תפרחת הפרפר"), דלקת בכליות, מחלה במערכת העצבים המרכזית הבאה לידי ביטוי בפרכוסים ובשינויים נפשיים וגם דלקת מפרקים.

האבחון המסורתי של המחלה מתייחס לסימפטומים המרמזים עליה, המופיעים לרוב על העור וקשורים למערכות הגוף השונות, כמו מערכת הלב, הכליות, העצבים והדם. במידה וישנו חשד קליני גבוה למחלה, יישלח המטופל למספר בדיקות דם.

אבחון אירידולוגי, הבוחן את מערכות גוף האדם, תוך בדיקת גלגל העין, יכול לזהות, כאמור, את תפקודה של מערכת החיסון ואת הנטייה לזאבת, ואף עוד לפני שהיא מתפרצת. מכיוון שכל איברי הגוף מקושרים באמצעות סיבי מערכת העצבים אל העין, ניתן לראות שינויים בהם בעין עצמה, הבאים לידי ביטוי בסימנים המופיעים על גלגל העין, בגוונים השונים של הצבע וגם בחריצים.

פענוח הסימנים על ידי מומחה בתחום יכול להתחקות אחר התהליכים המובילים לזאבת, תוך התייחסות לסימנים מהעבר והאופן שבו הם משפיעים על ההווה. למשל, אלרגיות, חשיפה לרעלים, נטייה לדלקות, תהליך של פירוק וספיגה שאיננו תקין, רגישות ועוד.

הטיפול במחלה, המוצע למטופל לאחר האבחון

לאחר האבחון מוצע למטופל טיפול טבעי, שמטרתו להחזיר את האיזון לכל התהליכים הפנימיים הקשורים במחלה, תהליכים פיזיולוגיים ונפשיים. הטיפול עוזר למנוע את הסימפטומים הנלווים לזאבת, את התפתחותה ואת החמרתה בעתיד.

הדבר נעשה כאמור על ידי בעל מקצוע, מאבחן מקצועי בשיטת אבחון זו, מאבחן בעל ניסיון רב בתחום. הטיפול הטבעי מותאם נקודתית למטופל ויכול להיעשות באמצעות שמנים אתריים, באמצעות צמחים, תוספי תזונה, מינרלים, ויטמינים וגם הימנעות ממאכלים מסוימים. לעיתים, במסגרת האבחון, תאובחנה גם אלרגיות שונות, הנלוות למחלה ומצריכות גם הן מענה מתאים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן